Sooooooooool

Åååh helt underbart att vakna till vårsolen! Blev så glad och motiverad att jag åkte och lämnade in min bil på verkstad :) får hoppas att det inte är något större och dyrare fel för då åker den till skroten!

Igår va jag först på torget i Stenungsund med Sandra och kikade lite i affärer och senare åkte jag och Evelina in till Nordstan och tittade lite till.
Fick köpt mig en stickad vit tröja från cubus och är även sugen på den rosa som är på bilden nedan ;)
Sedan dog jag lite när vi va inne på Shock, så på måndag ska vi åka in och handla lite till ;)

Nu ska jag åka och hämta min lilla snorsyster och åka å hälsa på farmor och farfar :)
Pyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0