Waikie waikie

Verkligen sjukt störande att vakna 4 timmar innan man ska gå upp och inte kunna somna om!
Hade en del i huvudet innan jag somnade igår och har sovit väldigt oroligt inatt.. Vet inte om jag vågar berätta det här men aa ...
Haha

En sak jag har funderat över är att jag ska åka buss idag för första gången på över ett år?!

HAHA jag vet att det är fjantigt att oroa sig över men jag är faktiskt livrädd!
Man har ju blivit så bekväm och jag har ju ingen bil för tillfället så nu ska jag åka buss till jobbet! HJÄLP!!
Jag har ju glömt av hur man gör?!

Hahahaha, fan va tragisk jag är!
Yäyä, vi får väl se om jag överlever ;)

Nä nu orkar jag inte ligga och vända och vrida längre. Upp och hoppa, sätta på kaffe och förbereda sig för en 9 timmars arbetsdag :)

imorgon blir det erotikmässa och förhoppningsvis kolla på ny bil :D
Pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0