nattfunderingar

Ligger i soffan och har en jätte konstig känsla i kroppen :/
Hjärtat slår ena stunden jätte långsamt och i andra dunkar det fort och hårt så att jag tror att det skall hoppa ur bröstet på mig?
Riktigt obehagligt!
En del förändringar har skett under den senaste tiden, både bra och dåliga.
Både lyckorus och ångestframkallande..
Tänker inte gå in på detaljer om något av det men känner att jag behöver skriva av mig.
En grej som från början var ganska långt bortom räckhåll kom plötsligt väldigt nära.
Det blev liksom som en chock och jag började tveka.
Detta är något igentligen som jag längtat efter och velat länge.
Så varför tvekar jag?
Jösses vad djupt detta blev. Får nog skriva när man är lite mer klar i skallen..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0