Hm?

Sitter på jobbet, börjar om ungefär en timme. KUL!

Efter jobbet bränner jag och Sandra ner till Ikea, hon ska köpa sig en ny matta?
Efter det blir det hem till mig och mysa.
Ska nämligen få sovsällskap av denne förtjusande dam inatt.

Hörde att helgen som var va den stökigaste på länge? Och ändå va jag inte ute nånting ;) satt hemma och stickade och drack vin i min ensamhet. Haha

Måste bara tillägga att jag klippte mig ett par millimeter och slängde i lite röd/lila extensions igår :) Just nu har jag ett tiotal stycken på höger sida. Rätt nice faktiskt. Men blev änna lite sugen på att sätta i fler i resten av håret.
Hm Mja vi får väl se hur jag gör. Vita slingor också kanske?
Nån bild på det hela blir det inte idag iallfall ;)

Njae, om man ska ta sig en kaffe till kanske?
Pusss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0