Foto

Tänkte att jag skulle skrapa ihop ett antal bilder och skicka in för framkallning.
Mycket roligare att ha minnen på papper än bara på datan.
Kostar inte många kronor serni :)
Kuuuuuul!
Tänker bli gammeldags och köra på fotoalbum igen.
Dock har jag ju slarvat bort mitt förra album där jag hade MASSA bilder från jag var liten osv...
Men men, får se till att hålla bättre koll helt enkelt.


Imorgon bitti har jag ett möte inbokat som jag igentligen inte känner för att gå på överhuvudtaget.
Fattar inte riktigt vad jag tänkte på?
Jag önskar att jag hade "lite" mer pengar så att man kunde göra allt man vill utan oro för att bli stående pank..
Nånstanns måste det lösa sig med det mesta för det finns vissa saker jag SKA ha gjort!
Haha, mja that's the way it is.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0