ouups

Nu har de änna råkat gå en vecka sedan jag skrev.

Förra torsdagen tatuerade jag mig igen. Blev riktigt nöjd!
Lägger ut en bild när dom har läkt helt så man ser ordentligt.
Jag har också beställt en ny tid den 24 maj :)

På lördagen körde jag för Martin till Elmia.
Var sjukt nervös eftersom att han har en väldigt fin Impala 59 men det gick riktigt bra faktiskt ;)
Duktig mig!

Var inne idag på hemsidan och såg att jag ska börja jobba den 14 maj :)
Har visseligen få tider denna månaden men de kommer säkert fler.
Ska bli sjukt skönt att börja jobba, som jag har längtat!

Nu sitter jag i skolan och har svenska. Är så sjukt trött på allt/alla som har med skolan att göra.
Men får försöka att bita ihop sista veckorna(fast jag vill hugga huvvet av dom flesta).
Efter skolan blir det stan med Sussie (:

Imorgon fyller jag år och då blir de partyparty ;)
ska ha middag/sexparty/förfest, sen blir det nog utgång.

pussss&kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0