droppdroppdropp

Fan va trött jag blir på det här bögvädret!

Jag vill att det ska vara lika varmt och fint som det var för några veckor sedan.
Helt underbart att vakna upp och solen sken varmt, sätta sig ute och ta en cigg och bara njuta.
MEN, titta ut. Det pissregnar. Hoppas det regnar av sig och blir fint till helgen iallfall.

Något som gör saken ännu värre är att jag är rätt rastlös och har ingenting att göra för tillfället.
Sitter med träsmak i röven (eftersom att det trådlösa har gett sig hemma hos farsan och sladden är för kort för att kunna sitta bekvämt). Funderar på att skippa datan och istället sätta sig framför den andra burken.
Får väl se hur lång tid det tar innan jag börjar gråta av uttråkning.
Kanske ta en tripp ner till backaplan ooch strosa i affärer? Men NEJ klockan är för mkt för det.
FAN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0