!!

Vaknade sjukt tidigt idag, trotts att jag inte har kunnat sova inatt :/
Ska börja jobba klockan 20:00 så kommer vara helt död sen.
Sömnsvårigheterna kommer nog från att man har vändt totalt på dygnet det senate pga jobbet.

Men men, jag är iallafall på topphumör nu eftersom jag precis har beställt en ny telefon :)
En vit iphone 4 blev det. Det skulle dröja ungefär två veckor innan jag får den dock.
Det var min söta jobbar kompis Lisa som tipsade mig om abonnemanget och telefonen.
Får väl se om hon har lurat på mig något som jag kommer att ångra eller inte. hehe ;)


Mjaaaaaaaaa, som sagt hela helgen blir de mest till att sova och jobba, men pengar är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0