back to school

Blääääää...............



Sitter på lektion i skolan och snackar vin.  Roooooooligt.
Bara 4 timmar kvar tills jag sluta, gött!

Har faktiskt fixat och bokat det mesta till balen nu och det känns mycket skönt ska ni veta.
Hår, naglar och smink är bokat
Klänningen är hittad och kan avslöjja att det är inte någon av dom jag lade upp på bild här igår ;)
Åkte till en livs levande butik och provade ut en riktigt nice klänning.
Känns härligt att man är ute i god tid med något för en gångs skull :)

Efter skolan blir det till att åka och köpa mina nya extentions och har jag tur så sätter Sandra in dom idag.
Får väl fjäska lite i värsta fall ;)

Mjaaa, back to the booring talk about alcohol.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0