2011

Herregud jag bloggar aldrig längre. Kanske lika bra ;)

Ne men antingen börjar jag igen eller så skippar vi det helt och hållet.
Har inte riktigt bestämt mig än får väl se hur det artar sig..

Yäyä, nu är det ett nytt år med nya möjligheter.

Längtar till den 27 Januari för då blir det LÅNGA extentions ;)
Ska vara modell för Sandra när hon blir klar med hennes frisörutbildning.
Vet dock inte vad vi ska göra för tema än men vi spånar förfullt och kommer förhoppningsvis på nått bra :)

Tänkte lägga in några få bilder från vintern 2010.

Jag och min kusin på nyår.

Julafton hos Nicklas mormors syster.

Va med om en bilolycka en kväll i november.
Detta är dagen efter då bilen inte längre ligger på taket.
Som tur va klarade jag och mina två söta vänninor oss.

Jag och farmor på julafton hemma hos mig :)

Nyår med två sötnosar Therese och Emilia.

Rätt komiskt, hela bakrutan gick sönder i olyckan men denna dekalen satt kvar ;)



Tänkte hoppa in i duschen nu och sen göra mig iordning, så får vi se vart kvällen tar mig.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska fortsätta blogga :)

2011-01-09 @ 09:47:37
Postat av: Anonym

haha bara för att bevisa att tjejer inte kör bättre än killar

2011-01-25 @ 08:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0