Myspys

Mjaaaaooou.
Alla ♥ dag idag. Sitter och myser i soffan med tända ljus och film. SJÄLV.
Nicklas tyvärr natten men Jossan ställer upp som min date idag ;)
Ska strax slinga hennes hår och sedan laga lite krubb.
Hyrde tre fimer igår så det blir väl till att kolla vidare på dom när David kommer hem från jobbet.

Helgen var helt ok:)
I Fredags blev det dock lite mera dricka än väntat eftersom vi va bjudna på överrasknings fest på Lördagen.
Men kul va de kan jag lova, va länge sedan jag skrattade så mkt.
Sen på lördagen blev det förfest här och sedan bowling i stan.
Vi va runt 20 personer så det var riktigt trevligt faktiskt!
Och Söndan blev en riktig slappdag med massa mys och en långpromenix i skogen.
Där hände det dock en liten incident med mig själv som huvudperson.
Drattade rätt igenom isen på en bäck. HAHA!
Men men, ska väcka sömntutan i soffan nu för jag är hungrig.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0