onsdagkväll

Tjena tjena!
Klockan är nu 19:17 och jag är pisstrött.
Men försöker hålla mig vaken med hjälp av min vän datan :)

Mjaa, vaknade av en mkt irriterande klocka vid runt sex.
Körde hem till pappa och körde sedan ut honom tll Lökeberg.
Därefter åkte jag och min kära vän och köpte frukost på donken.

Mja, klockan 09:40 skulle jag vara på sjukhuset för att göra ett ultraljud på min axel sedan bilolyckan i november.
Där fick jag ett mindre roligt besked av läkaren. Jag har fortfarande kvar min muskelskada :(
Ska på återbesök om en måndad igen för att se så att inte muskeln har glidit isär eller något sånt där :S
Förstod inte riktigt vad han menade men vi får väl se vad som händer.

Hm mja, gottar mig med en god öl nu med, risken är att man blir ännu tröttare, hehe.
Jaja, natti natti :)


bild sen i lördags förmiddag, satt och mös i solen, grillade korv och drack öl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0