bakfylla uuuuh

Sitter min säng med Treees bakfull och djävlig.
Försöker bemästra bakfyllan genom några hederliga små återställare.
Och vet du va, det funkar!

Kul kväll igår iallfall, jobbade tills klockan 01 sedan kom mina kära vänner och kidnappade
(på riktigt) mig när jag var påväg till min bil på parkeringen.
Körde lite rally i skogen och pajjade Magnus växellåda under ett oväntat hopp haha.

Nu har vi precis ätit smörgåstårta och ska snart hugga in på prinsesstårtan.
Fint när folket i huset har vart på kalas ;)
En riktig tjockis söndag, men de är vi fan värda!


Sugen på att sätta i mina extensions igen!
Har fått väldigt långt hår men de är tjockleken jag vill åt :/
buhu får nog göra detta soon tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0