nu är det natten...

och jag kan inte sova, som vanligt.
Sitter och kikar runt på helt ointressanta saker och funderar på att seriöst testa sömntabletter!

Har haft en mysig dag med Evelina. Fikade först på Tant rut och sedan drog vi på second hand
där hennes pojk köpte sig ett nytt varddagsrums bord :P
Efter det åkte vi hem och lagade mat, glodde på lipfilm (ps. i love you) och sedan brummade jag hem.
Jag behöver verkligen byta bromsbelägg och till vinterdäck med tanke på att de faktiskt snöar ute...

Tatueringen jag gjorde för nästan en vecka sedan kliar på tal om annat som satan och jag håller på att bli galen!
Är skitnöjd hittills men vill bara bli klar!
Tyvärr måste jag vänta ett par dagar till tills den är läkt innan jag kan fortsätta.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller vad heter det?

Ne nu ska jag halsa min lilla sängfösare och försöka sova.
Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0