Ajajaj .....

Uuuuuh, kom precis hem från sjukhuset. Sara har skaffat sig en spiral och nu har jag sjukt ont och vill nästan gråta. Skönt att det är över och att jag aldrig ska behöva göra om det.

Sitter med Treees och försöker hitta på nått att göra. Ska hem först och hämta ett mirakelpiller så jag slipper den här jävla smärtan!

Mjaa, det har vart en mysig och trevlig helg. Tänker dock inte gå in på några detaljer än :) men just nu trivs jag ganska bra i någons sällskap om man säger så.

Och på lördag är det julafton, hoppsan vad hände där liksom? Ingen julstämning över huvudtaget :/
Hum..

På tal om annat så fick jag ett sjukt gulligt inlägg av min fina vän i lördags. Fick helt seriöst tårar i ögonen när jag läste :) kärlek till dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0