never trust a lie

Hejhej.
Nu va de väl en dryg vecka sedan sist jag skrev (?) och det har skett rätt så mycket förändringar.
Jag har fått reda på saker jag trodde jag skulle slippa få höra,
insett hur otroligt svårt det är att lita på vad folk säger och vad de lovar.
Men men thats life i guess.
Tråkigt att en efter en sviker bara.
Jag menar vi är väl trotts allt vuxna människor nu ? Varför inte bara erkänna att man har gjort fel ?
Hur svårt kan det vara ?
Shit..

Ett tips, lita aldrig på någon till 100% du blir bara besviken.

Yäyä, nog lipat nu.
Vaknade halv 5 i morse av att Misse (cerveza heter han igentligen men det blir oftast att man säger misse)
stog och käkade på min blomma.
Han vägrade ge sig och tillslut var vi tvungna att gå upp.
Käkade lite frukost och sen Nicklas åkte till jobbet har jag tittat på tre och en halv film!
Själv börjar jag inte för än halv 2 så det blir nog ett par till.

Senare idag efter 16:00 kommer Susanna på besök och dricker en kopp kaffe.
Efter klockan 18:00 kommer Sandra och vi ska förbereda min balfrisyr.
Känner jag oss rätt blir dte nog ett par glas vin med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0