balfix

Mja, snart är det baldags för min del.
Klänningen är fixad,hår,smink och naglar är också fixade.
Nu kommer vi till den sista delen, smyckena!
Jag har redan bestämt "stilen" om man nu kan kalla det så.
Rock by sweden av Laila Bagge :)
Jag har redan en ring men vill ha en till.
Sen har jag tittat ut ett par SUPERDUPER snygga örhängen, ett armband och ett halsband med!
Synd bara att dom kostar en del :/
Här kommer iallafall några bilder på dom.
Det blir förstås mycket att ha alltihop men något hoppas jag på att få i födelsedagspresent ;)
Allt ska gå i mörkgrått och inte i "blingbling silver".
Halsbandet är dock väldigt långt så jag vet inte om jag ska hoppa det :/
Men men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0