bäbis?

Vaknade med en konstig tanke.

Om jag skulle bli gravid, skulle jag ta bort eller behålla då?

- ärligt talat är jag rätt klyven till det men självklart skulle jag göra abort.
Jag är absolut inte redo för barn än?! Jag vill kunna festa klart och hinna göra massa galna saker innan.
Varför är jag klyven då ?
hehe de skulle ju faktiskt vara rätt mysigt med en liten ;)

men nejnej! Det får allt vänta...

Nu ska jag strax börja göra mig ordning.
Min kära faster kommer och hämtar mig om en timme..

Berättar senare vad vi gjorde ;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Kungen

Är ju sånna som dig som inte skall ha barn jävla idiot,Vill festa klart först hur jävla dum är man då

2010-12-04 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0