Vinterns olyckor

HAHA mja detta är mitt eget verk :D
Råkade sladda ner i diket med Pikkens bil ;) 




Och senast igår krockade jag igen. Dock var de inte mitt fel den här gången.
Jag och Nicklas var påväg hem i gårkväll. Vi hade var sin bil och jag körde först.
Helt plötsligt hoppar de ut 3-4 stycken rådjur framför min bil.
Varav jag tvärnitar och han smäller rätt in i röva på mig.
Han hade tydligen inte sett att jag bromsade och plus att det var blankis under snön.
PANG och min nacke var pajj.
Ska gå till läkarn imorgon så dom får titta på den..

Mmm se vad som kan hända i trafiken. Men de kan även hända olyckor utanför.

På nyårsafton skulle duktiga lilla Sara tända och förhoppningsvis slänga iväg en smällare.
Tände gjorde jag och brände min tumme på stubinen (illa) men förnufft att slänga iväg den hade jag inte.
4 av mina kompisar stog och skrek att jag skulle slänga iväg den.
Jag fattade nada men slängde iväg den precis innan den small.
Det kunde gått riktigt illa i och med att det var en rätt stor och kraftig smällare.
Har fortfarande ett rätt ofrächt sår på fingret.

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0