Saturday

Kom precis ur duschen.
Ska slänga på mig lite kläder och smink sen blir de upp till Svartedalen och åka pulka/snowracer efter bil :)
Får väl se om jag åker eller inte. Vill inte pajja nacken mera :/

Va förresten på jourcentralen igår, fick smärtstillande/antinflamatioriskt medicin plus att jag ska gå hos sjukgymnast i minst 4 månader!
Inte så jävla rockigt men om jag inte går dit kommer jag aldrig att bli återställd sa farbror doktorn.

Mjaaaaaa, ikväll blir de party iallafall.
Ska troligtvis vara med boysen(pikken,mikael,stendöd,daniel,andre,mfl) och Sandra :)
Får väl se vad vi hittar på, krogen eller ej, vem vet...

Vi hörs/syns kanske sen. Resten får ha en bra kväll.
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul människor du ska dricka med.. där sjönk du i mina ögon.

2010-01-09 @ 20:00:12
Postat av: Sara

Anonym: Mjo, sen att du inte vågra skriva vem du är? De kan ju också diskuteras..

2010-01-16 @ 15:56:33
URL: http://porrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0