Alla vet ju att....

det bästa knepet mot en redig bakfylla är att fortsätta dricka.
Så de ska jag göra nu, hopp in i duschen och sedan blir de
hem till mina kära kusiner och dricka sprit =)

Pussokram


Mja, så här trevligt hade jag och Frida i fredags ;)
tyckte också att det var nödvändigt att censurera en bit av bilden nedan.

Förstår inte riktigt grejen med tungan? Något nytt partyface ?
Yäyä, kul var det ialla fall och jag tycker om min Frida♥



Tog inga bilder igår(vilket jag är evigt tacksam mig själv för) men åkte till Elmia mässan i Jönköping.
Folket ringde och väckte mig tidigt på morran, hade dock inte hunnit nyktra till ordentligt och fick inte
gjort det förens imorse heller. Men det var roligt iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0