Onsdag härliga onsdag

Mjaaaaaaaa, sitter hemma hos farsan och knarkar kaffe förfullt.
Väntar på att klockan ska bli halv 11 så jag kan åka till skolan igen och senare sluta för dagen.

Igår åkte jag till Danmark med skolan. 
Brummade buss ner till Helsingborg först och tog en snabb båt (ca15 min) över till de rödvita landet.
Trodde jag var helt ensam, alltså inte kände någon på bussen men efter ca 3 timmar märkte jag att 
Sandra Bergdahl och Linda Alfredsson satt bakom mig :) Så det räddade ungefär min dag!

Vi hade rätt roligt, gick en sväng på museeumet vi skulle besöka(blä)
sen gick vi och käkade på en mysig restaurang.
Dom trevliga danskarna gick till och med så långt att vi fick provsmaka i en spritbutik;)
Pluspoäng till Danmark!

Lite bilder kommer senare antingen idag eller imorgon. 
Puss & kram
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0