Förändringar

Neeeej, jag vet inte. Vet ingenting nu känns det som.
Men men de kommer väl sånna perioder också. . .


Va ute och gick i tre timmar igår. Så med vovven(kopplet)
i handen och musiken i öronen började jag traska i skogen. 
Va helt slut när jag kom hem men de va en skön känsla.
Ska nog ut idag en sväng med. 

Imorse bestämde jag och Nicklas att vi ska sluta röka. På allvar den här gången.
Så no more smoking for me.  

Grattis till Evelina som klarade sitt efterlängtade körkort idag med :) ♥
Hon lovade att hälsa på mig lite senare.

Nae nu ska jag gå till nästa lektion, slutar 4 idag. Fyfan va segt :/ 

                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0