Sara har en åsikt om...

fjortisbloggare!
Som ni vet är det ett hett ämne just nu.

Vad tycker jag om detta?
Mjo, självklart ska alla få blogga som dom vill.
MEN, skärp er förihelvete!
Sitta å skriva och skryta om hur snygga dom är,
eller till exempel skriva i stil med "jag vet att ni älskar mig" 
Visst är det bra med självförtroende men innom en viss grad.
Överstiger det gränsen blir det bara äckligt.
Självklart så vet dom innerst inne att folk läser bloggen enbart 
för att se hur dom skämmer ut sig för svenska folket!
Tänk när dom ser detta när dom blir vuxna.
Dom kommer vrida sig av ångest. Det är vad jag tror iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur då att du e så fruktansvärt mogen för du e ju inte allts fjortisbloggare.. Men de e tur de för man skrattar varje gång du skriver något..HAHAHAHAHAHa...

2009-10-28 @ 22:00:02
Postat av: Treees

Hahahaha (till kommentaren över) på ett sätt känns de faktiskt lite som jag vet vem som skrev den kommentaren. Den avslöjade sig själv lite genom sitt sätt att skriva. Kolla där personen skulle skriva alls, och skrev allts istället. Du vet nog vem jag tänker på sara vi pratade om henne förut och hon stavar ju alltid fel fast tror de är rätt;) skulle vara ett framsteg om hon vågade säga vad hon tyckte iofs med tanke på att hon är en mycke svag och feg människa i mina ögon iallafall:)

2009-10-28 @ 23:42:29
URL: http://metrobloggen.se/treees
Postat av: Haha

Kan det vara S****iiie överst hahahaha

2009-10-29 @ 15:29:11
Postat av: Treees

Vem gissade på sandra Haha:-P

2009-10-29 @ 18:34:33
Postat av: Anonym

Tror ni att de e Sussiie?

2009-11-02 @ 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0