Idag

Heeeeeeej bloggen.
Idag har jag varit hemma från skolan.
Hade jätte ont i magen i morse och kände mig helt skum..

Åkte och käkade en mysig "frukost" med Treees på backaplan vid 14:00 tiden.
Sedan skulle vi åka till nått ställe som hon ville till,
men med "hjälp" av hennes gps i mobilen velade vi bort oss totalt :P hehe
Mjaaa, sen efter ett par timmar åkte vi och köpte blommor till David min kära
kusin som fyllde 18 idag och efter det hem till honom och åt tårta :)
Naaaajs, fast måste sluta upp med godsakerna!


Hon är en riktig godbit den där Therese, eller hur ;) haha!

Mjaaaa, igår just det. Vi (jag och treees,vilka annars?!) drog ner en sväng till stan och slank in i en porrbutik.
Köpte bland annat det här spelet ;)

mmmmmmmmm, nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen sova.

                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Treeees

Ja en riktig goding men jag kan informera folket om att jag har INGEN RÖV HAKA EGENTLIGEN!! hur fasiken gick de till. Sen kan jag säg de att jag ligger i sängen nu och har spelat mitt älskade daiting spel och mcloving ska flytta in hos mig men vi har ännu inte älskat, candyman(david) pratade bara om sig själv så jag spolade han;) nattinatti:)<3

2009-10-07 @ 01:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0