Helgen

Har inte orkat blogga något i helgen så tänkte att jag skulle ta en liten update om vad som har skett ;)

I fredags var jag som sagt inne i stan med min mor.
Gick och kollade lite sen köpte hon en t-shirt och ett par sminkpenslar till mig :)
Kollade även ut en stickad tröja som vi senare beställde på nätet.

             
Tröjan finns på Gina :)

                      
Detta var den stickade som vi beställde.
Vi tog både en svart och en grå, ingen utav oss kunde bestämma vilken fär vi ville ha ;) 
   

Efter det så käkade vi lite kinamat, drack lite vin och glodde på Idol. 
Mysigt!

  ♥

Igår(lördag) blev det nyktert.
Körde Nicklas pappa och farbror in till stan, åkte hem till Lindqvist och satt där och tjöta ett tag.
Åkte senare hem till Crille där han och några till satt och drack.
Då fick dom för sig att vi skulle ut och åka(hade nicklas farsas caprice)
Mja så det blev till att stämpla ner till stan.
Hade rätt skoj fast jag var nykter och körde.

Idag sov jag nästan hela dagen, har bara vart utanför dörren då jag åkte och lämnade bilen ;p
Ska ut och röka en sväng nu.
Puss & Kram!
                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0