Blääääää

Sitter i skolan och trökar. Vill gå hem ! :(

Idag händer det nog inte så mycket.
Funderar på att åka in till stan och beställa ny tatueringstid nu i veckan.
Ska se vad han ska ha för det först och främst. 
Är riktigt sugen på att gadda mig igen! 

Tänker även försöka vara duktig och skriva ett cv nu i veckan, måste fixa ett jobb.
Känner inte att jag kommer att klara mig på studiebidraget längre. 
Har alldeles förmycket skulder och saker jag vill göra.
Visst ska man prioritera skulderna först och det tänker jag göra,
men sen så lever man ju bara en gång.
Jag måste få tummen ur och fixa det här!

Nepp, får väl rusa på lektion nu :(
Pussss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0