Gamla tider

Har inget speciellt att blogga om idag känner jag.

Så för skoj skull lägger jag upp lite gamla bilder istället!


HAHA mja Frida... Det är inte svettringar, tror det är öl :P eller ?

Haha as gammal bild på Evelina. Detta var i 7:an! (inte seriöst kort)

Höhö. Mja detta är jag i 7:an också. Tänk vad påhitt man hade.

Jätte gammal bild på mig och Theresia. Mitt hår är total förstört!

Haha Angelica,Sandra och Jenny. Kommer inte ihåg vilket år det var.

Nyår 06/07. Jag och Evelina. Inte i det nyktraste tillståndet. Haha!



Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha snyggt kort du har letat upp på mig!(det var öl)

2009-06-16 @ 22:02:10
Postat av: Sara

Svar till Frida> Japp då var det bekräftat ;)

2009-06-17 @ 01:28:20
URL: http://porrolle.blogg.se/
Postat av: evelina

haha har du flev gammla bilder på oss?:D

2009-06-17 @ 23:23:12
URL: http://valkyriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0