Sorry

SORRY för att jag inte har bloggat på ett tag (speciellt till Jonas som tjötar om uppdatering haha ;) ..
Har helt enkelt inte haft tid (ork) ...
Yäyä, sitter hemma hos Nicklas farsa och glor film. Har precis vart och käkat glass vid fästningen.
FAST jag har bestämt mig för att inte käka mer socker, onödigt fett bla bla bla..
Ska börja på måndag. Jag lovar!

Bilderna från Lysekil på midsommar helgen finns på facebook. Så dom som är nyfikna får skicka en vännförfrågan (förutom dom som jag redan har såklart). Kommer även att lägga in ett par här senare :)

Mja idag har jag vart på trafikskolan och gått på riskettan.
För er som inte vet är det en ny kurs som man är tvungen att gå på och den handlar om droger och alkohol.
3 fucking timmar!! Gaaah!
Tur att jag hade Sandra med mig:) 
Och en sak till!!!
JAG TAPPA MIN MOBIL I TOAN NÄR JAG SKULLE KISSA :(
fast som tur va hann jag inte börja och den funkar alldeles perfekt!
Haha jaa tokiga ting kan hända.
Nee men nu ska jag ut och röka.
Bye bye.. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah klant ashle ;P

2009-06-30 @ 13:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0