Sommar.

Nu har det varit varmt i flera dagar och det är underbart.
Har inte hunnit med att sola och bada speciellt mycket pga jag har målat Nicklas hus.
Men det ska väl komma tillfällen för det med så småning om :)

Nu sitter jag hemma hos Treees pappa och väntar på att hon ska duscha klart.
Sen ska hon, jag och Magnus hem till pikkelurven och grilla. Trevligt trevligt.

I veckan jaa, det bli kanske att jag åker till Västerås på power big meet.
Får se om jag har råd först och främst.
Är helt pank för tillfället men ska få en liten slant för målningen nu snart.
Mja jag känner att jag har varit väldigt dålig med uppdatering nu men jag sitter nästan aldrig
framför datorn längre. Men ska försöka bli bättre på detta!
 
Myspys på alla så hörs vi säkert senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0