Skolavslutning

GÖTT!
Skolan äntligen slut.

Dagen började med att jag och Trees vaknade av klockan vid 6.
Vi gick upp och färgade mitt hår.
Jag valde samma färg som jag hade sist
Nutrisse mörk rödbrun 3.6

Sedan gjorde vi oss iorning, åkte och hämtade Sandra och Jenny.


I skolan gick alla till teatern där några sjöng ett par låtar.
Sedan var det rektorns tur att hålla tal. "Snaaaaark"
Efter det gick vi till restaurangen och fikade.
Sedan "uppträdde" några av mina lärare till "svansjön" HAHA



Efter det så åkte vi hem till Sandra och "förfestade" lite. Sandras lillasyster hade lite folk där också.

Johan "Bringan", Jenny och Treees

Sandra ser mycket road ut

Treees med, maskurt var det nog där :P haha

Jenny håller hårt om sin vän!

Sedan åkte vi hem till min kära vän Frida och satt där en stund. Efter ett tag tröttnade vi och ringde efter skjuts.
Vi åkte runt en sväng med Jonas och sedan blev alla trötta och åkte hem :P
Ingen speciellt lyckad kväll men det var tur att jag hade mina kära vänner som sällskap och som kunde liva upp stämningen! Love you all <3

 Sandra & Jenny
 Frida
 Jag & Sandra
 Jag & Sandra
Frida,Ölen & Telefonen Sandra & Ölen
 Jag & Svärdet
 Jag & Svärdet
 Jenny & Sandra
 Jag
 Frida och Jenny
                                                          ◊•♥•◊



Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga bilder;) mjauuu grr

2009-06-11 @ 18:18:40
Postat av: Sandra

Snygga vänner måste jag påstå, tar dina bilder på dom ;) grrr<3

2009-06-11 @ 21:29:23
URL: http://saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0