Midsommar

Imorgon drar vi :)
Treees, Sandra och Angelica. Det blir roadtrip med ett mål vi inte bestämmt oss för än..
Får väl se vart det tar vägen. Har kollat runt lite på campingar kring Lysekil..
Det ska bli jävligt kul om inte annat.
Kommer att ta med kamera med två extra batterier så jag hoppas på att det kommer bli många trevliga kort.

Nu sitter jag här när klockan är strax efter 23:00 och ska snart göra mig klar för natten.
Pappa är hos sin tant så det blir bara jag och Nicklas här i natt..
Så på med mys(kläderna?) och så får vi se om jag hinner blogga innan vi åker imorgon.
Om inte så får alla ha en skitbra midsommar ;)

Natti natti puss & kram ♥
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0