Film tips.

Har väldigt tråkigt just nu så jag tänkte bjuda på lite filmtips:)

1. The notebook.
En väldigt söt film som verkligen känns.
Har sett den flera gånger och den är lika bra varje gång.
Och en hemlighet är att jag gråter till och med i slutet!
Haha jag vet det är lite fjantigt men den är väldigt bra :)


2. Disco daggarna.
En animerad film om en mask som drömmer om att bli discostjärna och ställa upp i en tävling i småkrypslandet.
Lite halvrolig sådär men tycker dock inte om discomusik :P men för dem som gör det är detta en film att se. 


3. The changeling
Den här filmen är en riktig höjdare. Hemsk men väldigt väldigt bra. Den handlar om en mamma som efter en dag på jobbet upptäcker att sin son är försvunnen. Men när dom väl hittar honom igen tror hon inte på att det är han.
Hon försöker förtvivlat att tala om detta för polisen och folk runt omkring men ingen tror henne.
Det här är en utav dom bästa filmerna jag nånsin har sett!


4. Paul Blart mall cop
En film som går på bio nu. Skit rolig tycker jag iallafall! Hahaha helt klockren!
Se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0