Ännu en helg närmare döden

Tjenare!
Mja helgen har la vart sådär.
I torsdags va jag i stan med pappa och min syster.
Jag fick tag på en avslutnings klänning från Gina Tricot.


Den är mycket snyggare på hehe..                                                            299 :-
 

Köpte även detta fina linnet                                                                         129 :-

Mja helgen nu då.

I fredags var vi ute och åkte i Nisses cheva. Kul var det men vi hade lite svårt att hitta.
Senare fick jag någon slags snefylla och det blev lite konstigt.
Hela den kvällen kände jag att de kanske var en dum idé att dricka.
Tyvärr så lär jag mig ofta inte av mina misstag så jag hamnar ofta i klistret.
Men men..

Lördagen blev rätt lugn. Vi skulle igentligen ha åkt till Lidköping men så blev det inte.
Så jag och Treees lämnade Hoffa hemma hos han och åkte hem till mig. 
Fräschade till oss lite och så kom Jonas och tog med oss på roadtrip.
Efter ett par mil norr upp i landet så hamnade vi i Fjällbacka.
Vi stannade där och han fotade lite. Åkte senare vidare till Grebbestad...
Hm mja, eftersom att jag aldrig kan vara sämst och helst av allt inte en fegis så
blev det att jag fick dra ner byxorna, veva ner rutan och slänga ut arslet igenom hela Grebbestad!
(jonas trodde aldrig att lilla Sara skulle våga detta) Och det värsta va att de va 30 väg igenom hela.
KUL!
Yäyä med en iskall rumpa satte jag mig igen och fortsatte dricka öl..

Och slutligen idag så har vi varit och kollat avslutnings kläder till Treees.
Tyvärr hittade hon inget men vi kanske ska åka till Ullared imorgon. 
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska snart ner och äta mat i Kungälv..
Sen ska vi åka till Rosenlund och tuta på horor :D
Puss och smek♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söt klänning :D

2009-06-07 @ 17:02:00
URL: http://poemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0