Vippsen

Min lilla bäbis är död :(
För ett par timmar sedan ringde min lilla syster och var jätte ledsen.
Då hade hon hittat Vipps död i sin bur och hon var jätte rädd
att jag skulle bli arg på henne för att det var hon som var först med att berätta det.
Nu undrar ni säkert hur man kan bli så fäst vid en tamråtta ?
Då kan ju jag berätta att han var jätte speciell.
Han kom när man ropade och älskade att ligga på rygg medan man kliade honom på magen.
Hehe sen var han JÄTTE tjock också. Helt galen i mat..
Jaja men det är sånt som händer.
Hann ju ta en kull ungar på honom så det får väl bli att jag tar en av hans avkommor :)

Nana så gott Vippsen :( <3 

Kommentarer
Postat av: treees

Lille skrutten, får väl försöka göda upp nästa lika bra. <3

2009-07-06 @ 22:32:59
URL: http://treeeees.blogg.se/
Postat av: Jonas Nilsson

:(

2009-07-07 @ 03:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0