Jasså det säger du ... ?

Mja inte bloggat på ett tag.
Har inte varit hemma så mycket och när jag har varit det så har jag haft annat för mig.
Just nu sitter jag och letar efter en låt med Alan Jackson.
Pikken har ca 200 låtar med han så letar förfullt :P

Today mja just det vad händer då?
Mjo jag ska först nu vid halv 12 till körskolan och köra.
Ska vara där ett tag efter och plugga teori.
Sen kommer Jonas och hämtar mig så ska vi umgås en stund :)
Senare efter det ska jag hem till Kareby igen
och vänta på Ninna som ska komma och sova med mig för Nicklas jobbar natten..
Får väl se vad vi hittar på..

I helgen blev det Varberg som gällde.
Åkte dit på fredagen med Evelina, Benny, Räkan och Bodil.
Robin åkte med ner men fick tyvärr åka hem på kvällen/natten..
Vi hade tänkt och stanna hela helgen men det blev att vi åkte hem på lördagen.
Det var pissväder och många andra hade redan åkt hem.
 
Vi skulle igentligen ha gått på krogen på lördagen
men jag åkte hem efter ett par timmars förfestande.
Jag var sjukt trött och kände mig helt död.
Sara åkte hem och nanade :) Vaknade dagen efter med en värkande underläpp.
Just de, jag hade tryckt i en stav i min gamla piercing :P Smaaaart....


Gammal bild på mig och treees sen förra halloween =)
porrr ;) 
miss you darling :(


Kommentarer
Postat av: treeeeeees

Snälla byt kort (A)

Saknar määäääääd <3

2009-07-21 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0