Treees gästbloggar ;)

Så va de dags, äntligen får jag skriva av mig lite på Saras blogg. Sitter hemma hos henne just nu med henne och Jonas (CHAFFÖREN FÖR KVÄLLEN HAHA) lyssnar musik och dricker öl. Mycke gott måste jag säga, Saknat hennes hem och faktiskt hennes papps tyvärr är han inte här. Han är KANON go och då menar jag verkligen go! Tänkte egentligen skriva lite roliga saker men vågar inte här för vi har våra planer som vi pratat om innan när de gäller bloggande, och när hon läser de här tror jag inte hon fattar, men en sak är säkert vi ska fixa de för har en del smaskigheter som jag kom och tänka på nu..

Nä nu sitter min sariuss ute och röker så ska gå ut med, men så du vet hjärtat tycker om dig mer än mest!
Varit ifrån varann ett tag nu eftersom jag har Huff och du Pikk men de ska vi ändra på, precis som förra sommaren!

Du är min ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0