målamålamåla

Mjaaaaaaaaa.
Kom nyss in efter en hel dags målande. Är helt slut!

Igår var vi som sagt ute med båten på en ö och badade.
Eller aa, ialla fall jag och Ninna (pikken var för feg för att bada)
Sen åkte vi tillbaka och käkade tacos. Mums!
Efter maten råkade både jag och hon somna i solen, toppless!!!
Haha mja de kunde gått riktigt illa.
Brände mig som in i men det har som tur va lagt sig nu.
Vid 22:00 tiden grillade vi och sedan åkte Nicklas ut med några kompisar.
Ninna och jag satt kvar, drack vin och tjötade lite skit..



Nu ska jag strax ut och övningsköra med min kära Ann Marie (nicklas mamma)
Jag ska tydligen köra Lindqvist till Säve. Får se om han överlever ;)
Yäyä ska inte störa mera kanske skriver senare eller imorgon.
Tack till alla er som läser.
Pusss & Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0