let's talk about sex

mmmmmmmmh......

1.Vilken är din favoritställning ?
- Nu känner jag mig jätte tråkig men missionären är väääldigt mysig :P

2. Vilken kroppsdel är din favorit hos det motsatta könet ?
-  Hm, mja de beror på personen i sig men ögonen och leendet.

3. Vad är det sexigaste en kille/tjej kan göra i sängen ?
-  Jag gillar när han småstönar lite gött sådär ;) inte för mycket bara för då blir det väääldigt avtändande.

4. Värsta sexminnet ?
-  Haha, det finns ju nån som var ganska så värdelös....

5. Hur är ett perfekt förspel ?
- Retsamt och svettigt ;)

6. Gillar du hårda/mjuka tag ?
- Vem gillar inte lite hårdare tag ?

7. Hur många gånger per dygn har du sex ?
-  Jätte olika. Just nu kanske 3 eller 4..

8. Vad tycker du om analsex ?
- Inte riktigt min grej.

9. Vad går du igång på ?
-  Blickar

10. Dela med dig om en sexfantasi du länge tänkt på ?
- Nej nej, dom håller jag allt för mig själv ;) 

Nu vill jag att du som läser detta ska svara på samma frågor som jag.
Gör det på länken "kommentera" (nedan)
Om ni är fega och inte vågar svara så skriv bara erat namn som kommentar..
Kyss och smek ♥


Kommentarer
Postat av: treeees

Så klart att jag gör de ;)

2009-07-07 @ 18:18:54
URL: http://treeeees.blogg.se/
Postat av: Jonas Nilsson

1.Vilken är din favoritställning ?

- Skeeeed:D



2. Vilken kroppsdel är din favorit hos det motsatta könet ?

- Rumpan :)



3. Vad är det sexigaste en kille/tjej kan göra i sängen ?

- Ta initiativet och vara självsäker



4. Värsta sexminnet ?

- Någon som inte var så rolig...



5. Hur är ett perfekt förspel ?

- Retsamt och hetsande



6. Gillar du hårda/mjuka tag ?

- Hååååååååååååååårt och skoningslöst :P



7. Hur många gånger per dygn har du sex ?

- Olika, nu e d väldigt lite :P Annrs så ofta det hinns med :D



8. Vad tycker du om analsex ?

- Kul å testa :D



9. Vad går du igång på ?

- Retfulla och självsäkra flickor



10. Dela med dig om en sexfantasi du länge tänkt på ?

- Glöm det :P

2009-07-08 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0