Fun fun fun

Yäääääs.
Sitter hemma hos treees just nu. Har stressat som ett as!
Flänger fram och tillbaka över hela Kungälv och fixar inför Rättvik.
Japp imorgon klockan 8:00 bär det av. Jag och min Treees ♥
Classic car week here we come ;) 
 

Igår.
Mjaa inte så kul kväll faktiskt. Började med att vi skulle förfesta hos Treees.
Nästan precis när jag har kommit dit ringer min kusin David och säger att han har blivit nerslagen.
Jag, med adrenalin kick till tusen rusar ut i bilen med Jonas Trees Sandra och ett baseballrack.
Haha ja jag var riktigt arg :P vi åkte på ca 2-3 min in till centrum och jag pratade med honom
hela tiden ifall att han skulle däcka av eller att dom skulle komma tillbaka.
När vi kommit fram står en blodig David lutad mot väggen och knappt kan gå.
Så vi körde till sjukhuset så dom fick lägga in han.

Som tur var fick han inga allvarliga skador men det kunde gått riktigt illa.
Jag blir så förbannad när jag tänker på att ett tiotal (om inte mer) går och slår en människa sönder och samman..
Och speciellt honom. Han är som en bror för mig :) älskar dig hjärtat och jag är glad att du mår bra.
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0