Fredag betyder ?

Just det. Party ;)

Har precis gjort mig iordning nu och väntar på att Chrille ska köra mig till Jonas.
Ikväll blir det nog att vi åker till Marstrand på swedish match race.
Tar några starka kalla i solnedgången :)
Sedan bli det kanske till att åka lite Buick med Dahl.

Igår var det meningen att vi skulle åkt över till Marstrand också men det blev att
jag,Lindqvist och Pikken satt på Koön i nån timme och sen åkte vi hem till Lindqvist
och nanade. Haha inte så lyckad kväll.

Nej men nu pojkar och flickor ska jag ut och vara lite social med resten av packet :)
puss & kram ♥


haha gammal bild på mig treees. Detta är skolavslutningen i 9:an ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0