1 juli

Mja idag är det alltså första dagen i juli.. Fan vad tiden går fort.
Yäyä...

Igår efter att vi hade grillat åkte jag och pikken till kungälv och köpte cigaretter.
Sedan ringde Lindqvist så vi åkte ut till han en sväng.
Ca klockan 01:30 blev vi hungriga så vi brummade in till StigCenter och åt vadå
Jooo Mc'Donalds. FAN jag har brutit mitt löfte om att inte käka skitmat igen...

Vaknade nu för en stund sedan. Ska nog hoppa in i duschen nu strax om jag orkar..
Sen ska jag nog åka hem en sväng och fixa lite hemma.
Skulle igentligen behöva sätta mig på Trafikskolan nu och plugga teori men det är för varmt.
Försökte mig på det där igår och det gick inte vill jag lova. Hot hot hot!
 
Mjaaaa men nu ska jag lyfta på arslet och käka lite frukost.
Pösss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0