Onsdag

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist, har änna glömt av det..

Hmm. Kom hem från min nya praktikplats nu, Sara har nämligen gått och blivit  "bambatant"!
Haha det är faktiskt roligt, trodde inte det skulle vara det men det är jätte mysigt.
Fast jag tror att barnen är lite rädda för mig, dom kollar väldigt mystiskt på mig iallafall, haha!
Min andra praktik var inget vidare.. Osocialare människor får man leta efter.
Men nu har det ordnat upp sig och allt är mycket bättre.

Jaja nog pratat om det..

Resten av dagen blir nog till att mysa. Nicklas kommer troligen hem snart.
Skriver kanske senare ikväll lite mera om mitt ointressanta liv ;)
Puss & Kram, Sara ♥                                                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0