Lördag

Sitter och pratar med Evelina lite grann om vad man kan göra ikväll.
Verkar inte som att det kommer att hända så mycket men vi får väl se om det dyker upp något..

Va inne i stan med Treees igår och kollade lite.. Jag köpte en ny jacka och nya kulor till tungan  :)
Jackan ser nästan ut lika dan som den beiga (ingen aning om hur det stavas) ovanför fast inte exakt.
Kulorna är rosa och lila. Ser nästan ut som små godisar..

Nu är det lov också, jätte gött tycker jag fast det är ganska slappt på praktiken ändå.
Nu känner jag bara för att göra mig iordning (sitter fortfarande i myskläder) och ha roligt.. 

                                                                                                      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0