Bakis

Fyfan vilken skallebank jag har!
Jag vill bara gräva ner mig och aldrig mera komma upp!
Känns som mina ögon ska trilla ut.
Gaah, blir galen.

Igår va faktiskt en riktig lyckad kväll.
Först va jag ute och åkte jänk med Pikken, Fjongen, Norén, Ninna, André och Terese.
Vi åkte först i Kungälv och sen tog vi en sväng i stan.
Sedan lämnade vi Fjongen och han tjej på kåken.
Nicklas och André stannade med där.
Så jag, Ninna, Terese och Norén tog en sväng i kungälv.
Påväg från kåken ringer jag till Evelina och kollar läget.
Hon vill att jag ska komma till combi.
Sagt och gjort, helt plötsligt står jag i entrén.
Träffade massa trevligt folk och hade skitroligt faktiskt.
Det va jätte roligt att få träffa Evelina igen och jag hoppas det kommer att bli oftare
att vi ses och hittar på saker :) 

                                   

Bye the way så hittade vi ett skitstort skelett nere vid älven vid fästningen!
Det måste ha varit en ko fast det var lite för stort för att ha varit det.
Kanske var det en dinosaurie eller ett hemskt sjöodjur :P HAHA
 
                                   
                                                               

                                
Kvällen slutade lyckligt men kanske lite för festligt ;) 
                                                                                                ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0