Snorigt värre

Mja har inte orkat skriva på ett tag nu som ni kanske har märkt.

Nu är de så att jag har gått och bivit sjuk!
Snorig som fasiken, bombtät i alla gångar som finns i huvudet, ont i halsen och en jävla hosta!
Härligt, eller inte. 

Fast det är ganska gött på ett sätt eftersom det är sista veckan i skolan nu innan jullovet.

Mm, har iallafall hunnit handla alla julklappar utifall jag skulle vara sjuk ända in på dom sista dagarna innan julafton, de känns gött. 
 
Har inget intressant alls att skriva idag. Ligger bara hemma(hos pappa för en gångs skull) och tycker synd om mig själv :P haha men jag kanske kolla in om en stund igen.

pussokram

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0