Fredag

Mja nu är de fredag igen.
Härligt!

Fast helgen blir nog hyffsat lugn.
Ska köra pappa och några till stan imorgon och även hämta så de blir nog inge dricka för mig :(
Idag får jag väl se vad som händer. Kanske tar nån öl senare ikväll.

Måste också säga att jag är fruktansvärt uttråkad av livet.
Det händer fan ingenting och man gör samma saker varje dag!
Blir galen av att ha de så.
Jag vill bli liten igen :(
Men nu blir man bara äldre och äldre och ska ta en jävla massa ansvar.
Blääää för att bli vuxen!

Man lever bara en gång, så är de bara.
Man måste passa på och även smaka av de goda livet erbjuder ;)
Har jag fel ?


Kommentarer
Postat av: Frida

Så sant som det är sagt!

2009-12-05 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0