Straaaaaawberry

Sitter här ute i skogarna och har verkligen ap tråkigt.
Nicklas jobbar och klockan är rätt mycket för att hitta på något.
Har pluggat lite körkortsteori men tröttnade ganska snabbt på det med.

Känner mig väldigt duktig för att istället för att sitta vid datan och käka godis/kakor
(som jag brukar göra)
så köpte jag faktiskt jordgubbar förut ;)  
Känner att jag har varit fruktansvärt onyttig denna sommarn
och det märks också, väldigt skrämmande.
Nåja, ska försöka att komma iform igen lagom till skolan börjar ;) 



Hehe var bara tvungen att lägga ut en bild på Treees lilla skrutt. 
På kortet sitter hon i mitt knä och "försöker" se söt ut ;)
  

Mjaaa nu ska jag la strax läsa lite mera teori och sedan sova.
Trodde att mesen skulle komma och ta en kvälls cigg med mig men nähä då..
Får väl gå ut själv i mörkret och slåss med älgarna.
Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0