Söndag kväll(natt)

Sitter på Assistanskåren just nu och myser.
Va hemma hos Trees tidigare i kväll och kolla film, åt godis och chips:)
Riktigt feta har vi varit i sommar.
Haha Mc'donalds flera gånger i veckan, massa öl och bara slappat.
Men det är så det ska vara tycker jag. Man lever bara en gång ;)
Vi var även en sväng i Komarken och hälsade på Frida, härlig tös!

Mjaaa, imorgon blir det till att åka hem tidigt och senare blir det kalas när Pikkelurvens mormor fyller år.
(om jag inte tar fel på dag)
Eftersom jag är en riktig tjockis så älskar jag kalas när de serveras kakor, tårtor och annat gott.
Brukar ofta gå därifrån illamående :D HAHA får väl se hur jag klarar det imorgon :)
Nu ska jag flytta rumpan härifrån och sätta mig i soffan med min baby ;)
Natti natti ♥

                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0