Nu är det fan inte långt kvar!

Gaaah, blir galen på det här.
MÅSTE klara mitt körkort nu. Jag har varit väldigt slö med att plugga men det ska det bli ändring på!
Ska köra och plugga varje dag nu innan. Kan inte fatta att det är så kort tid kvar :)
Mja sen har jag kollat runt lite på bil och sådär men känner att jag måste klara det först innan jag börjar kolla på allvar.
Sen finns det ju inte speciellt mycket pengar att lägga på det med tanke på böterna som blev i våras.
Har fortfarande inte börjat betala tillbaka till pappa än. Är skyldig han rätt mycket nu..
Usch riktigt dåligt samvete..
Hmm..



Yeah. Nu sitter jag här med ett hemma recept i håret med hopp om att det slitna ska försvinna :)
Vi får väl se om det hjälper något.
Ska strax hoppa in i duschen och sedan åka till kungälv en sväng å fixa lite saker med Ann-Marie.
Sen blir det kanske körskolan och sedan hem igen.
Känner att mitt liv inte är allför spännande just nu men så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer säkert klara det Sara!:)

2009-08-04 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0